"Szkolny Konkurs na prezentację multimedialną pt. "Europejska stolica, którą warto odwiedzić"
Konkurs zorganizowany jest dla uczniów wszystkich klas w ramach cyklu spotkań "Podróże Kształcą" w klimatycznej przestrzeni w centrum Bytomia - ŚPAK przy ulicy Krawieckiej 2, w ramach obchodzonego w szkole Dnia Europy. Organizatorem jest między innymi jeden z naszych absolwentów. Zgłoszenia przyjmowane są do 15 maja, poprzez formularz, który powinien wypełnić i wysłać każdy członek drużyny.
Termin wysyłania prezentacji multimedialnych upływa 31 maja. Jest to konkurs drużynowy. Każda drużyna może składać się z 2-3 osób. Wymagania dot. prezentacji multimedialnej zgłaszanej do konkursu, realizowanego w ŚPAK przez absolwenta szkoły - Rafała Wiszowaty:
prezentacja multimedialna powinna zostać wykonana w programie Prezi lub PowerPoint, żadnym innym,
zawierać powinna informację o historii stolicy europejskiej, zabytkach wartych uwagi i odwiedzenia, społeczno-kulturalne kwestie tego miejsca. Dodatkowo warto też wziąć pod uwagę atrakcje turystyczne regionu i najbliższej okolicy,
powinna składać się minimum z 10 slajdów,
dopuszcza się, by prezentacja zawierała zarówno zdjęcia jak i krótkie filmy video (maksymalny czas trwania filmu to 2 minuty),
pierwszy slajd powinien zawierać tytuł z informacją, że jest to praca konkursowa wraz z wszystkimi wymienionymi autorami, wymienionymi z imienia i nazwiska,
ostatni slajd powinien zawierać informacje o źródłach (bibliografii i netografii, wykorzystanych w prezentacji.
Warto wziąć udział w konkursie dla nabycia doświadczenia i praktycznych umiejętności takich jak praca w zespole, kompetencje lidera i zwiększenie umiejętności interpersonalnych poprzez kontakt, rozmowy i negocjacje z drugim człowiekiem. Partnerami konkursu są między innymi lokalni, bytomscy przedsiębiorcy Drukarnia Matura Bytom, Herbaciarnia Tea Room, organizator Wyjazdy dla Wszystkich oraz jedno z biur podróży w Polsce z największą i najbardziej różnorodną ofertą wczasów i wycieczek objazdowych. Regulamin konkursu dostępny jest w sali 208.